Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Grupa III - SÓWKI

III grupa - "SÓWKI"

mgr Anna Horodecka-Matyjasik

mgr Anita Kowalska

język angielski mgr Anna Lotka

 

 

Założenia programowe na miesiąc czerwiec dla grupy III

 

Tematyka tygodnia:

I Tydzień     Niby tacy sami, a jednak inni

II Tydzień    Lato, lato, lato czeka

III Tydzień   Pożegnania nadszedł czas

IV Tydzień  Podróż po Afryce

 

 

Dzieci:

− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych

− wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Dzieci na Ziemi

− poznają dzieci różnych stron świata

− wskażą w kalendarzu Dzień Dziecka

− będą rozwijać orientację przestrzenną i orientację na kartce papieru

− wysłuchają i nauczą się piosenki Dzieci całej Ziemi

 − będą kształtować pozytywną postawę wobec osób niepełnosprawnych

− zrozumieją konieczność niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym

− będą kształtować prawidłowe postawy społeczne

− wymienią cechy dobrego przyjaciela

− będą rozwijać wyobraźnię twórczą

− ułożą pocięte części obrazka w całość

− będą doskonalić rozumowanie matematyczne

− będą doskonalić umiejętności wyodrębniania rytmu z podanej sekwencji elementów

− wykonają prace plastyczne Latawiec, Dziecięce marzenia

− wysłuchają opowiadania Małgorzaty Strękowskiej-Zaremby Wakacyjne podróże

− będą rozwijać sprawność manualną i inwencję twórczą

− wyrażą w pracy plastycznej własne spostrzeżenia i wyobrażenia związane z latem i wakacjami

− będą kształtować umiejętność rozpoznawania i nazywania figur geometrycznych

− będą układać pojazdy z klocków w kształcie figur geometrycznych

− wysłuchają i nauczą się piosenki Jak zatrzymać wakacje

− będą poznawać miejsca letniego wypoczynku

− opowiedzą, gdzie chciałyby pojechać na wakacje

− poznają historię powstania bursztynu oraz sposobów jego wykorzystania

− wymienią skarby, które można znaleźć w morzu

− poznają składniki potrzebne do przyrządzenia lemoniady

− wykonają prace plastyczne: Lemoniada, Wakacyjna wyprawa

− wysłuchają wiersza Agaty Widzowskiej Ostatni dzień

− będą układać rytmy i je kontynuować

− będą wymieniać charakterystyczne cechy lata

− rozwiążą zagadki

− będą różnicować i nazywać cechy rozpoznawane za pomocą zmysłów

 − będą rozwijać umiejętność samodzielnego układania prostych zadań z treścią i ich rozwiązywania

− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie

 − wysłuchają i nauczą się piosenki Pożegnamy dziś przedszkole

− wymienią zasady zachowania, jakich należy przestrzegać podczas letniego wypoczynku

− utrwalą numery alarmowe

− będą formułować wypowiedzi poprawne pod względem gramatycznym

− wypowiedzą się na temat wrażeń z pobytu w przedszkolu

− będą rozmawiać o zbliżającej się chwili rozstania

− wykonają prace plastyczne: Słonik na szczęście dla przyjaciela, Moje wspomnienie z przedszkola

− wysłuchają wiersza Moniki Czoik-Nowickiej Niezwykła podróż

− powtórzą nazwy kontynentów − wskażą Afrykę na mapie i na globusie

− wysłuchają i nauczą się piosenki Tajemnicza Afryka

− będą nazywać owoce egzotyczne

− będą nazywać zwierzęta mieszkające w Afryce

− rozwiążą zagadki

− poznają afrykańskie instrumenty

− zatańczą do muzyki afrykańskiej

− wyjaśnią pojęcie rękodzieło

− wykonają książeczkę Moja podróż po Afryce

− wykonają pracę plastyczną Afrykańskie ozdoby